Padlet INFANTIL

El Padlet és un espai compartit on  els diferents nivell d’infantil anirem posant algunes fotografies d’activitats que fem a l’escola. També aprofitarem per explicar-vos algunes notícies!!

A més, en cas de confinament, aquesta serà l’eina de comunicació entre escola i famílies i us oferirem propostes per fer a casa.

Aquesta plataforma permet la interacció entre famílies i escoles ja que permet comentar les publicacions i fer-hi la vostra aportació. Per fer-ho, heu de clicar + i us apareixerà un calaixó on podeu escriure. Cal que a l’apartat de TÍTOL escriviu el nom, cognom i classe de l’alumne.

*És responsabilitat de cada família compartir o no imatges i/o vídeos de les seves criatures. Recordeu que l’accés als Padlets està protegit per la contrasenya del portal web.

PADLET P3

PADLET P4