VISITA DE L鈥橢SCOLA DEL TUR脫 DE CAN GILI

Recordeu el projecte que vam fer el curs passat sobre si hi havia aules blaves en altres escoles?

Doncs el dimecres 20 de febrer vam tenir el plaer de retrobar-nos amb l鈥檃lumnat de la SIEI de l鈥檈scola Granollers, ara es diu escola Tur贸 de Can Gili.

Amb alguns ja ens coneix铆em, altres eren companys nous i altres ja no hi eren perqu猫 aquest curs ja han marxat cap a l’institut.

Aquesta vegada vam aprofitar tot el dia.

Com a bons amfitrions van anar a comprar al supermercat i els hi vam preparar un esmorzar per llepar-se els dits. Seguidament vam jugar al pati i despr茅s vam fer tres activitats diferents: mandales, psicomotricitat i jocs amb pilota. A les 12h, vam aprofitar per anar al bosquet amb les lupes i veure qu猫 trob脿vem per all脿.

Ja se鈥檔s va fer l鈥檋ora de dinar i vam anar a menjar a la Pla莽a del Silenci, aix铆 vam aprofitar per jugar al parc.

A la tarda ens vam acomiadar i vam quedar que al tercer trimestre els anirem a visitar!

Mireu les nostres fotos!!

 

Deixa un comentari

L'adre莽a electr貌nica no es publicar脿. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>