Carnaval

Febrer ja és aquí i comença a olorar a…, Carnaval!!  Escalfem motors perquè el senyor Carnestoltes aviat ens farà una visita i hem de preparar mooolta gresca i un espectacle digne del Rei dels pocasoltes.  Per això us volem anunciar que el proper divendres 21 de febrer, a partir de les 10’30h tindrà lloc el tradicional quadre visual a la pista de l’escola.  Esteu tots convidats!!

La propera setmana, però, serà la setmana cultural, i el programa d’activitats serà científic i lúdic.  Comença la gresca!!

Divendres 14 de febrer:  Arribada de Sa Majestat Carnestoltes

Dilluns, dimarts, dimecres: Tallers de programació i tallers de ciència divertida.

Dimecres: “la tarda de les famílies”, i Xerrada de la Núria Salan a les 16:45 al menjador de l’escola.

Dijous gras: esmorzar col•laboratiu.

Divendres 21: Quadre visual “Dona Ciència” al matí,  a la tarda comiat de Sa Majestat Carnestoltes i arribada de la Vella Quaresma

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *