Carnaval

Benvolgudes famílies,

La tribu del Puig d’Agulles us vol convidar a la gran actuació de Carnaval que tindrà lloc el proper 1 de març a la pista de l’escola, a partir de les 10’30h.  Aquest curs farem un homenatge als 20 anys d’escola i volem compartir amb vosaltres una mica d’història i  de celebració.

Recordeu també que, durant aquella setmana, celebrarem la Setmana Cultural en la que els diferents cicles desenvoluparem activitats relacionades amb l’eix.  Us convidem, doncs, a visitar els diferents blocs en els que exposarem les experiències viscudes.

Fins aviat!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *