Projecte TEI

Aquest curs a causa de la covid-19 hem volgut treballar d’alguna manera el projecte que cada curs es porta a terme amb els grups de 3r i 5è. L’anomenat, projecte TEI (tutoria entre iguals). Es basa en, intentar que hi hagi un bon clima i si es donés el cas, intervenir en la millora de resolució de conflictes, donant eines i estratègies per gaudir d’una millor convivència.

Al haver grups bombolla hem pensat de treballar alhora amb dos bancs de l’escola situats, un al porxo del mig i l’altre al porxo del costat del pati d’infantil.

Com aquest curs els alumnes de 5è (els tutors) i els alumnes de 3r (els tutoritzats) no poden relacionar-se es va decidir fer un poliment de banc i fer la imprimació. Gràcies als alumnes de 3r responsables del poliment i la imprimació, vam poder continuar el procés amb els alumnes de 5è pintant i decorant els bancs.

Cada un dels grups de 5è van partir de diferents models i propostes i doncs, van estipular diferents tècniques ja ve sigui en el dibuix com la decoració de colors.