RESULTAT FINAL DEL PROJECTE “ART EN CONNEXIÓ”

S’acaba de publicar el resultat final del projecte “Art en connexió”. Una iniciativa de l’Escola de Música i Arts del Lluçanès que ha comptat amb la participació de 9 escoles de primària del Lluçanès.

Un bonic projecte artístic en xarxa que, tot i la pandèmia, s’ha pogut portar a terme amb un gran resultat. Els alumnes de Cicle Inicial de l’Escola ho han gaudit moltíssim i, el més important, han après moltes coses sobre l’art i els musicals. Enhorabona a tots els infants participants i felicitats a l’Escola de Música per aquesta fantàstica iniciativa.

Aquest és el resultat final: