CONCERT DE NADAL 2020

Aquest any hem celebrat el concert de Nadal d’una manera diferent. Cada classe, per separat i sense públic, ha gravat una nadala i les hem editat totes juntes. Esperem que el curs vinent el puguem celebrar amb tots vosaltres.

US DESITGEM QUE PASSEU UNES BONES FESTES I QUE TINGUEU UN FELIÇ ANY NOU!!!

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Benvolguts/benvolgudes,

us informem que el Departament ha ajornat per l’any vinent la convocatòria d’eleccions per a la renovació dels consells escolars que inicialment estava prevista per aquest novembre.

Durant el mes de novembre dels anys parells es duen a terme en els centres educatius les eleccions per a la renovació dels consells escolars, acció que comporta l’accés de moltes persones de la comunitat educativa als recintes dels centres educatius.

Enguany el Departament d’Educació, atesa la situació de la pandèmia a Catalunya, ha pres la resolució d’ajornar per un any la convocatòria d’eleccions per a la renovació parcial dels consells escolars, a fi de minimitzar el risc de contagi entre la població i preservar l’escola com un entorn segur. Així, els i les representants dels diferents sectors que havien de ser objecte de renovació, se’ls prorrogarà el mandat fins a la celebració de les eleccions.

A la nostra escola, per cobrir la vacant del sector pares/mares durant un any, demanem als pares o mares que estiguin interessats a formar-ne part del Consell Escolar ens ho facin saber al correu electrònic de l’escola abans del 20 de novembre. Finalment, entre tots els pares i mares interessats, es farà un sorteig.

Si esteu interessats envieu un mail al b7002831@xtec.cat

Nom i cognoms:

NIF:

Estic interessat a formar part del Consell Escolar fins les properes eleccions a Consell Escolar.

ELS SENTITS

Els nens i nenes de tercer hem estudiat els cinc sentits: el tacte, l’oïda, l’olfacte, el gust i la vista. Ens ha agradat molt estudiar els sentits i sobretot fer els experiments. Podeu veure els vídeos que hem fet de cada sentit clicant el seu nom.

EL GUST          EL TACTE         L’OÏDE          L’OLFACTE