Projecte: Objectiu Hort

Els ocells de 3r continuem amb el nostre projecte de l’hort. Una vegada arribada la primavera, les feines a l’hort han augmentat i ens ha tocat posar-nos  a fer de pagesos de veritat.

Les tasques que estem realitzant són, a part d’una observació directa de l’hort i dels arbres fruiters,  una recollida  dels productes que ens proporciona l’hort, però també estem preparant la terra per poder fer una nova plantada de les  alumnes i els alumnes de l’escola que sortiran a l’estiu. Arrencar les faveres ha estat una feina feixuga però molt gratificant, ja que hem vist com les males herbes estaven molt presents en ells llocs on no hi podíem accedir, així que ens hem encarregat d’arrencar-ne unes quantes també. Hem fet la tria de les faves i les faveres les hem posat al compostador, esperant que el dia de demà, gràcies al compost, puguem alimentar les plantes del nostre hort.

Aquí teniu un seguit d’imatges de les coses que hem anat fent al llarg d’aquests dies a l’hort.

OBSERVEM

PREPAREM LA TERRA