P5 – Matí de castanyada amb la Pesolera, la Fada de la Tardor

Avui al matí els nens i nenes de la classe dels Conills, de P5, hem rebut un vídeo de la Pesolera, la Fada de la Tardor. Ens ha explicat moltíssimes coses de la tardor i hem conegut a un castanyer que estava molt trist, malgrat que és l’arbre estrella d’aquesta època. Sabeu què ha fet, la Pesolera? Doncs fent servir la seva màgia de fada… ens ha enviat una castanya!!! L’hem hagut de buscar pel pati de l’escola, que ella coneix molt bé perquè… la Pesolera també havia vingut a l’escola Pont de la Cadena, com nosaltres!!! Quan hem trobat la castanya… quina sorpresa!!! Hi havia un regalet molt especial i bonic per a nosaltres.

Voleu conèixer a la Pesolera? En aquest vídeo la coneixereu: Fesolera, la Fada de la Tardor

I si voleu veure ho bé que ens ho hem passat durant el matí, aquí teniu algunes fotos: P5 – Matí de castanyada

Gaudiu molt del cap de setmana de castanyada, famílies!