eTwinning

Els alumnes de 6è han participat enguany en un projecte compartit amb altres escoles europees a través d’eTwinning, part del projecte Erasmus.

En aquesta oportunitat es tractava de conèixer els costums de les diferents cultures d’Europa en la celebració de les festes nadalenques, i hi havia un bonic intercanvi de postals elaborades pels propis alumnes. Vam arribar a rebre postals de 10 països diferents!

Ha estat un projecte que s’ha portat a terme amb molta il·lusió i que probablement repetirem en cursos futurs.