P3 – La Pesolera, la Fada de la Tardor

Avui, els nens i nenes de P3, la classe dels Gegants i les Gegantes, hem rebut un vídeo molt especial. Ens l’ha enviat la Pesolera, la Fada de la Tardor.

Ens explicava moltes coses interessants sobre la tardor: els fruits de la tardor, els colors de la tardor… I, fent màgia de fada, ens ha enviat una castanya!!! L’hem hagut de buscar pel pati de l’escola i, quan l’hem trobat… quina sorpresa!!! Tenia un regalet per a tots nosaltres, que dilluns plantarem al jardí i farà encara més bonica la nostra escola. Per cert, sabeu què? La Pesolera també havia vingut a l’Escola Pont de la Cadena quan era petita!!!

Voleu veure el vídeo que ens ha enviat? El trobareu al següent enllaç: Fesolera, la Fada de la Tardor

I si voleu veure fotos del matí, les trobareu aquí: Castanyada 2020

Passeu molt bon castanyada!