XVI Certamen de Lectura en Veu Alta – Acte de quarts de final – Vallès Oriental I

Divendres 6 de març es va celebrar l’acte de quarts de final del Certamen de Lectura en Veu Alta del Vallès Oriental I.

A l’edició d’enguany s’h arribat a una inscripció de 1.078 centres educatius de tot Catalunya, que es reparteixen en 62 quarts de final i en 7 semifinals. L’Ajuntament de Les Franqueses del Vallès va cedir les instal·lacions del magnífic auditori Centre Cultural Bellavista. Del Vallès Oriental i va haver 52 alumnes inscrits.

L’Escola Ponent va participar en:

-La categoria de Grumets Vermells (cicle mitjà) amb la Nora C. com a representant i la Teresa P. com a  suplent.

-La categoria de Grumets Verds (cicle superior) amb l’Aaron D. com a representant i la Ndeye Marie com a suplent.

Va ser un concurs molt ajustat i tot i que no varem guanyar varem fer un molt bon paper.

Felicitats als/les participants!!!!