PREINSCRIPCIÓ 2021-2022

PORTES OBERTES A L’ESCOLA:

Si voleu formar part de la nostra Comunitat Educativa, podeu trucar a l’escola (93.806.01.11) i demanar cita prèvia per venir a la reunió de Portes Obertes.

Les trobades es faran els dimarts 16 de febrer, 23 de febrer, 2 de març i 9 de març, en dos torns (de 17.15h a 18h o de 18.15h a 19h), amb un màxim de 10 persones per grup.

Està prevista una presentació del projecte educatiu (què fem, com treballem, quins són els nostres objectius, quins projectes ens identifiquen…) i després veurem un vídeo promocional d’un dia a l’escola i dels diferents espais del centre.

Podeu assistir-hi dues persones per nen/a i us demanem que no vinguin els vostres petits.

Si coneixeu a algú que li pugui interessar per conèixer el centre i ser l’opció d’escola pels seus fills/es, podeu reenviar aquesta informació.

Us esperem!

PREINSCRIPCIÓ:

Tota la informació a: PREINSCRIPCIÓ 2021-2022 (clica aquí)

DOCUMENTACIÓ: clica aquí

CALENDARI:

• 11 de març: oferta inicial de places a l’escola
  • Del 15 al 24 de març: presentació de sol.licituds de preinscripció (de forma online): properament penjarem l’enllaç
  • 25 i 26 de març: presentació de la documentació necessària
  • 19 d’abril: llista amb puntuació provisional
  • Del 20 al 26 d’abril: reclamacions
  • 30 d’abril: llista amb puntuació definitiva
  • 5 de maig: sorteig del número de desempat