Xerrades a les famílies

Aquest curs hem engegat una nova proposta “Xerrades a les famílies” amb l’objectiu d’apropar el projecte educatiu de l’escola a les famílies.

D’aquesta manera, volem aconseguir que les famílies coneguin quins són els projectes o metodologies que fem servir a l’escola, explicats de la mà d’experts i promotors corresponents.

La setmana passada, vam iniciar les xerrades amb la presentació del Projecte Innovamat de matemàtiques a Cicle Inicial. El Marc, responsable d’Innovamat va mostrar els objectius, funcionament i metodologia de treball que fem servir a les sessions de matemàtiques de 1r i 2n i que, segurament, el proper curs s’ampliï a 3r i 4t (fins aconseguir tota la primària). Aprendre matemàtiques amb un mètode proper, vivencial, manipulatiu, emocionant i motivador per l’alumnat, allunyat de les estratègies que es feien servir fins ara per aprendre matemàtiques.

Ahir, va ser el torn de la xerrada sobre el projecte de llengua de 1r a 6è. La M.Pilar Cor, responsable i productora del material que fem servir a l’escola, va presentar a les famílies assistents, el programa de llengua, la seva fonamentació en competències bàsiques i currículum pertinent, i el treball, extens i globalitzat, que es presenta per treballar la lectura i l’escriptura, sense obviar l’expressió i comprensió oral.

El proper dia 25 d’abril es durà a terme la xerrada sobre Consciència fonològica (treball que es realitza de P3 a 2n) i el mes de maig, sobre els Chromebooks per Cicle Superior.

Aquí podeu veure les fotos i els vídeos de les gravacions de la xerrada: CLICA AQUÍ