Welcome Autumn!

Les fulles dels arbres cauen, fa més fred al carrer, el dia és més curt…tot ens anuncïa que ja ha arribat la Tardor!

A l’escola estem preparant la Festa de la Tardor i estem decorant el centre per apropar l’estació a l’alumnat. El vestíbul ens anuncïa que ha arribat la Tardor: “Welcome Autumn”, amb unes imatges de fruits de tardor. Enguany, la celebració es centrarà en un tast de fruits que l’alumnat de tota l’escola podrà provar el dijous 29 d’octubre. A més, uns fanalets i una coordinada dansa seran els actes centrals de la festa de la que podran gaudir les famílies que així ho vulguin, el mateix dijous a les 16.40h a la pista de l’escola. Les famílies també hi participen de la festa amb la creació del seu mòbil de tardor: una estructura feta amb elements de tardor que decoraran tots els passadissos de l’escola. El dia 29 d’octubre a les 12h obrirem les portes del centre per poder gaudir de tota la decoració amb tota la comunitat educativa.

Gaudim de la festa, gaudim de la Tardor: WELCOME AUTUMN!

IMG_20151019_093537