Vídeo de l’Assemblea de pares/mares Delegats/des

L’Assemblea de pares i mares delegats i delegades es va reunir ahir per comentar la tasca feta durant el primer trimestre, plantejar les noves accions a partir de l’abril i comentar qüestions de projectes de centre per reflexionar.

A més, vam crear un vídeo on, les mares/pares representants donen resposta a la pregunta I…PER QUÈ L’ESCOLA POMPEU FABRA? amb l’objectiu de promoure l’escola i ser un reclam per a les Portes Obertes.

Moltíssimes gràcies per la col·laboració i predisposició, tot i els nervis i les vergonyes! Gràcies!