Va de cine! a P4

La setmana del 8 de maig, l’alumnat de P4 va dur a terme la seva ronda de videotrucades amb grupets de 3 o 4 companys/es de la classe i la mestra (o les mestres que fan sessions al grup).

En aquesta ocasió, cada alumne/a podia recomanar a la resta de companys, durant la videotrucada, una pel·lícula que hagués vist i li hagués agradat molt. Aquesta proposta formava part de l’àmbit de comunicació i llenguatge. Posteriorment, la tutora del grup, va fer un muntatge de les trucades i les portades de les pel·lícules recomanades per a compartir-ho plegats!

La propera setmana, seguiran amb una activitat relacionada, creant entrades per convidar als seus amics i amigues al cinema. Hi ha hagut una gran participació de famílies!

Aquí teniu el fotomuntatge: