Un grup de mestres visitem altres centres!

El Departament d’Educació ha ofert als centres que així ho sol·licitin la possibilitat de visitar altres centres en el Programa de Visita-Centres. L’objectiu és poder compartir metodologies, estratègies de treball i estils de funcionament entre diferents centres. Uns centres seleccionats, com a centres receptors, rebran les visites dels mestres dels grups visitants. L’escola receptora prepara la rebuda i garanteix la visita dels mestres a les seves instal·lacions i aules.

A la nostra escola es va crear un grup impulsor de mestres que faran les visites i el traspàs d’informació al Claustre: l’Ana, la Núria, la Mònica, la Meritxell i el Raúl. Ahir dimarts, l’Ana, la Meritxell i el Raúl van visitar l’Escola Renaixença dels Hostalets de Pierola. Gràcies a la rebuda de la Clara, la Cristina i la Jéssica (equip directiu i coordinadora d’Infantil) ens van rebre, ens van deixar voltar per totes les aules i veure totes les metodologies. A més, ens van presentar la seva transformació del centre, un bon esmorzar i una cloenda-col.loqui per resoldre dubtes i fer preguntes amb la resta d’escoles visitants, L’Escola Vall del Ges, Escola La Torre, Escola Jaume Balmes i Escola Juncadella.

Una experiència molt positiva que continuarà amb l’Escola Setelsis (Solsona) i l’Escola Ítaca (Manresa).