Theatre in English a Cicle Superior

Aquest matí, l’alumnat de Cicle Superior hem anat a Can Papasseit per gaudir d’una obra de teatre íntegrament en anglès.

En aquesta divertida obra, “Tommy and the talent thief”, hem descobert la historia d’en Tommy, un noi a qui li encanta ballar, però que ha perdut el talent per a fer-ho. La seva mestra, Mrs. Knickerbockers, li explica que hi ha un lladre de talents que viu a una casa a dalt de tot de la muntanya més alta, i ell decideix anar a fer-li una visita i demanar-li que li torni el seu talent. Durant el recorregut es troba a la Kat i a en Wilf, que volen que en Tommy es quedi amb ells, jugant al Candy crush, fent-se fotos amb el mòbil i relaxant-se, però en Tommy decideix que la seva passió pel ball és més important i segueix el seu camí. Una mica més endavant coneix a la  Hilda i a en Nigel, ells han perdut el talent per aprendre anglès i per aprendre matemàtiques. Tots tres es dirigeixen cap a la casa del lladre de talents, però quan arriben a dalt… descobreixen que no existeix aquest lladre, que la única cosa que els ajudarà amb els seus talents és la pràctica!

Durant aquesta obra, en Tommy ha demanat ajuda als nens i nenes de l’escola per aprendre a ballar i alguns de nosaltres hem sortit a l’escenari a fer una coreografia conjunta amb en Tommy i la resta d’assistents. Durant l’obra, tots hem cantat i ballat amb les caçons que ja havíem practicat a la classe.

Al final de la representació hem practicat una mica d’anglès amb els quatre actors fent algunes preguntes: d’on són, si parlen castellà/català, quina és la cançó de totes les que han cantat que els hi agrada més, de quin equip de futbol són, i si juguen al joc de moda “Fortnite” i… sabeu què?… un d’ells si que hi juga! Fins i tot ens ha fet un dels seus balls.

Ha estat una obra de teatre molt divertida, hem gaudit molt i esperem tornar a veure’ls el curs que ve en una altra representació.