Tasques per a gaudir de l’estiu!

Benvolgudes famílies de l’escola!!!

Hem arribat a final de curs!!! Després de mesos de treballs, aprenentatges, convivència i esforç compartit, posem punt i final a al curs 2017-2018.
Us fem arribar amb aquest email, les darreres informacions:
  • Adjuntem un llistat de llibres de lectura recomanats per a cada edat, amb l’objectiu de promoure la lectura aquest estiu. Les vacances és un bon moment per buscar un lloc fresquet i ben còmode i seguir aprenent amb les aventures i les històries dels personatges literaris que us proposem. El grup de mestres que s’encarrega del projecte de Biblioteca us ha fet una selecció de llibres des d’Educació Infantil fins a Cicle Superior, per a que pugueu proposar als vostres fills/es: RECOMANACIONS LECTURES ESTIU
image.png
  • A més, durant aquest estiu us fem una proposta que haureu de fer conjuntament amb els vostres fills/es: cada alumne/a haurà de portar (el primer dia d’escola, el dia 12 de setembre) una postal (es pot fer a mà) amb una foto al davant i un petit escrit al darrera sobre el lloc on ha anta de vacances o d’alguna vivència que hagi tingut durant l’estiu. Aquestes postals ens serviran per compartir-la amb els companys/es de classe i per fer un mural a l’escola, el primer dia de curs.
image.png
BONES VACANCES A TOTHOM!!!!
Ens retrobem al setembre amb les piles carregades per omplir d’experiències un nou curs escolar.
Moltes gràcies per confiar amb el Pompeu i l’equip humà que el forma!!!!
Salutacions,