Som l’escola guanyadora de la comarca a l’Apilo XII!!!

La Generalitat de Catalunya i l’Agencia de Residus de Catalunya han engegat, un curs més, la Missió Apilo XII a la qual la nostra escola s’hi va adherir per tercer curs consecutiu.

Aquesta missió consisteix en recollir el màxim de piles i bateries al contenidor Apilo de l’escola. El projecte explica que estem envoltats d’aparells de tot tipus que utilitzen piles com a font d’energia: el rellotge, el mòbil, els comandaments a distància, les joguines… Les piles i bateries són dispositius que contenen substàncies químiques que reaccionen entre elles i transformen l’energia d’aquesta reacció en electricitat. Quan estan esgotades, aquestes substàncies químiques i materials poden fer malbé el medi ambient. Si les reciclem, el protegirem i també estalviarem molts recursos.

Per això, com a actuació dins del Pla d’Acció d’Escola Verda del centre, vam inscriure’ns a aquest repte i les famílies han anat aportant les piles usades/gastades a l’escola.

Posteriorment, es va fer la recollida dels bidons de piles i hem aconseguit 269 quilos a l’escola, convertint-nos en el centre que més quilos de piles ha aconseguit de la comarca de l’Anoia.

Així ens ho han reconegut amb aquest diploma que ens han fet arribar, que ha fet molta il·lusió!!!