Sant Jordi i la Primavera ja han arribat a l’escola!

Durant aquest dies de tornada de vacances hem transformat l’escola i ja ha arribat la primavera.

Inspirats en el “Temps de flors” de la ciutat de Girona, hem creat diferents espais florals, amb tècniques ben diferents, per mostrar els tallers de flors que l’alumnat de tota l’escola ha creat per a rebre la primavera.

A més, en motiu de la Diada de Sant Jordi, ja llueix la senyera al balconet de l’escola i podem trobar una mostra de llibres al vestíbul de l’escola. Durant la jornada festiva de divendres, realitzarem diferents activitats literàries entre les que destaquen: els Jocs Florals i els padrins lectors a tota l’escola.

primavera