Reunió pares/mares de P3

El darrer dia 8 de setembre vam realitzar la primera trobada de pares/mares de P3. Els vam donar la benvinguda a l’escola i els vam explicar el funcionament i organització del centre i la dinàmica de l’aula de P3.

Després d’una presentació del nou Equip Directiu i dels trets identitaris de l’Escola Pompeu Fabra; L’Esther, la Maria Rosa i la Yudo van ser les encarregades de dirigir l’explicació més concreta sobre les característiques i els aspectes a tenir en compte per “Les caputxetes vermelles” i “Els Patufets”.

Podeu veure aquesta explicació al següent enllaç: Material de presentació de la reunió