Quan arriba el carnestoltes…

Properament celebrarem a l’escola la festa de CarnaVAL. Una celebració que té com objectius: gaudir de les festivitats coneixent els seus orígens i tradicions, treballar els elements de la festa de forma plàstica (tallers de plàstica), elaborar instruments i afavorir la cohesió de tota la comunitat educativa per a una millor entesa i treball en xarxa.

Ja tenim a punt el vestíbul de l’escola amb la decoració de la Festa de CarnaVAL. Unes bones guirnaldes i un munt de globos per anunciar l’arribada del Rei Carnestoltes a l’escola. Només ens queda una setmaneta perquè arribi però…perquè hi ha dues cadires???? Haurem d’esperar al dimecres que ve per veure i gaudir de les novetats de la festa d’enguany!

IMG_20160128_164538