Projecte a 1r: La nostra escola!

Els alumnes de les classes del Gat amb Botes i dels Pinotxos ja anem a l’edifici dels grans i com ens han sorgit alguns dubtes en relació a la nostra escola hem fet el projecte de l’escola i la família. Hem après i descobert més coses sobre la nostra escola, el Pompeu Fabra.

A l’iniciar el projecte se’ns han plantejat dubtes i preguntes que no els hem pogut trobar ni a Internet, ni en un llibre de la biblioteca. Desconcertats ens hem demanat qui ens podria ajudar a cercar els dubtes i hem pensat que podríem fer entrevistes a diferents membres de la nostra comunitat educativa. I així ho hem fet! Un cop hem tingut tota la informació se’ns ha acudit una idea. Hem decidit fer una revista per explicar algunes d’aquelles coses que hem fet i descobert a les nostres famílies. Entre les dues classes hem realitzat aquesta revista tant divertida en la que trobem un recull de totes les feines que hem anat fent. En ella hi trobem entrevistes a diferents mestres de l’escola, entreteniments, informació de l’escola i fins i hem fet un experiment en el que hem aconseguit els colors característics de l’escola a partir de la barreja d’altres colors.

Hem gaudit molt durant tot el procés i estem molt contents i contentes de la nostra revista!!!

Si voleu veure-la, podeu clicar a la imatge: