Primeres dates del curs 2016-2017

BON CURS
Us informem de les primeres dates i activitats previstes pel proper curs 2016-2017 per a la vostra organització i coneixement:
  • Dimarts 6 de setembre de 10h a 13h i de 17h a 21h: entrega de llibres de 1r a 6è al gimnàs de l’escola (AMPA). Cal portar el resguard del pagament del banc.
  • Dimarts 6 de setembre a les 18h: Reunió de pares/mares de P3 (eviteu venir amb els vostres fills/es).
  • Dimecres 7 i dijous 8 de setembre: Entrevistes individuals amb les famílies de P3 (Cal venir amb el vostre fill/a i portar el material necessari del llistat lliurat).
  • Divendres 9 de setembre d’11h a 12h: Obrim portes per conèixer l’equip docent i visitar l’aula (tots els grups)
  • Dilluns 12 de setembre: Inici de classes i de la setmana d’adaptació de P3 (torn matí o tarda). Comença el servei de menjador escolar i d’acollida (matinal, migdia i tarda). L’alumnat d’Ed.Infantil caldrà portar el resguard de pagament a les tutores.
  • Dimarts 13 de setembre a les 17.30h: Reunió de pares/mares de P4 i P5 (eviteu venir amb els vostres fills/es).
  • Dimarts 13 de setembre a les 18h: Reunió de pares/mares de 1r i 3r (eviteu venir amb els vostres fills/es).
  • Dimarts 13 de setembre a les 19h: Reunió de pares/mares d’activitats extraescolars de l’AMPA (eviteu venir amb els vostres fills/es).
  • Dimecres 14 de setembre a les 17.30h: Reunió de pares/mares de 2n i 4t (eviteu venir amb els vostres fills/es).
  • Dimecres 14 de setembre a les 18h: Reunió de pares/mares de 5è i 6è (eviteu venir amb els vostres fills/es).
  • Dilluns 19 de setembre: Inici de les activitats extraescolars.
Recordeu que cal portar el full d’inscripció d’extraescolars en aquestes dates i horaris:
  • 1 i 8 de setembre de 18.30h a 20.00h
  • 6 de setembre (dimarts), durant la recollida de llibres
  • 9 de setembre (divendres) durant les portes Obertes.