Participem al Premi de Literatura Infantil “Atrapallibres”

Aquest curs, la nostra escola també ha participat del 14è Premi de Literatura Infantil “Atrapallibres” organitzat pel Consell Català del Llibre infantil i Juvenil, amb el propòsit d’estimular en els infants la lectura d’imaginació.

Alguns alumnes voluntaris/es de 4t i 5è hi han participat llegint-se 3 llibres seleccionats per una comissió d’experts, durant tot el curs.

Un cop acabats de llegir s’havien de puntuar segons el seu criteri, convertint-se així en jurat d’un premi a nivell regional.

Enhorabona a tots i totes els participants, heu fet molt bona feina i ens han enviat aquests diplomes tant bonics en motiu d’agraïment.

L’any que ve, hi tornem!