Participació de famílies a l’escola

A la classe de “La volta al món en 80 dies” hem tingut la visita de la Montse, una mare que ens ha portat dos petits violins i dos arquets, records de la seva infància. Després d’explicar-nos molt bé totes les parts d’aquest instrument de corda fregada amb les seves quatre cordes: do, re, la i mi, hem pogut tocar els violins amb molt de compte i veure’ls de prop.

Per finalitzar la classe hem interpretat plegats, la Montse amb el violí i els alumnes amb les flautes, una petita melodia per sentir-ne la sonoritat.

Moltes gràcies Montse.