Nou espai verd a l’escola

Ja tenim una nova zona arranjada a l’escola!

El Departament d’Educació s’ha encarregat de la construcció de la rampa d’accés a l’escola, les jardineres i la passarel·la cimentada per accedir a les aules d’Educació Infantil. Una demanda molt sol.licitada per l’escola i que ha permès una nova imatge d’accés a l’escola.

L’Ajuntament de Vilanova del Camí ens ha realitzat les tasques de jardineria i acabats. A petició de l’escola ens ha plantat un bon recull d’arbres de fruits secs: avellaners, festucs, noguer i ametller. L’objectiu és aconseguir una nova zona verda a l’entorn de l’escola que s’inclou al plànol d’espais verds del centre. A més, l’Ajuntament ens ha col.locat una petita barana com a acabat de tota l’obra.

Des de l’escola s’agraeix les tasques del Departament d’Educació i de l’Ajuntament de Vilanova del Camí que han permès aconseguir aquest nou accés. Ara caldrà que entre tots i totes el cuidem!!!