Moltes gràcies Esther i benvinguda Berta!

La nostra escola compta amb una auxiliar de conversa en llengua anglesa gràcies a l’Ajuntament de Vilanova del Camí.

Cada grup de primària pot aprofitar aquest recurs lingüístic i, en petits grups, organitzem sessions de conversa per a practicar la llengua oral en anglès. A través de diferents activitats: rols playing, converses en parelles, exposicions orals… l’alumnat pot practicar el llenguatge oral de forma més individualitzada.

Els darrers cursos hem comptat amb l’Esther Comamala que ha fet una gran tasca educativa a l’escola, avui li diem adéu però li volem donar les gràcies per la seva professionalitat i pedagogia que ha demostrat cada dia. A partir de la propera setmana, comptarem amb la Berta Calzada que continuarà el treball realitzat i oferint-nos noves oportunitats perquè l’alumnat parli i conversi en anglès a les aules.

Moltes gràcies Esther i benvinguda Berta!!!!

Experiències que enriqueixen els aprenentatges!