Més tablets i TV portàtil escollit al procés participatiu!

Aquest matí, amb l’ajuda dels delegats/des de cada grup, hem obert la urna de les votacions del procés participatiu a l’escola.

Al llarg dels darrers dies, cada grup-classe ha fet les votacions a la seva aula i a la butlleta del grup, han fet constar els vots per a cadascuna de les propostes: tablets i TV portàtil, taules i cadires per a dues aules o jocs, taules i adequació de l’espai de descans i joc de la pista. Un cop fet el recompte dels vots, la proposta guanyadora amb 232 vots ha estat les tablets i la TV portàtil, mentre que l’opció de les taules i cadires ha quedat amb 27 vots i 92 per a la proposta de l’espai de descans i joc.

Per tant, amb els 5.000€ que ofereix l’Ajuntament de Vilanova del Camí a l’escola, es comprarà un bon pack de tablets amb fundes i protectors i una TV portàtil per a fer-ne ús tot l’alumnat de l’escola.

Agraïm la col·laboració de l’Ajuntament en tenir oportunitat d’aconseguir més materials per a l’escola i tot l’alumnat. Gràcies!