Mandala Land Art: enrajolada al Museu Comarcal

El curs passat, l’alumnat de 6è, van realitzar un taller de l’àmbit artístic per elaborar unes rajoles especials per participar a la “Enrajolada de les Encavallades al Museu”.

Aquestes rajoles formen una catifa sota el títol: Mandala Land Art, fent referència a una tècnica artística que treballa amb element de la natura per a realitzar creacions artístiques.

Des d’aquesta setmana i fins el dia 5 de novembre es poden visitar les catifes que han creat uns 1000 alumnes de la comarca i més de 50 composicions, al Museu Comarcal de Cal Granotes d’Igualada.