L’equip d’alumnes de multiesport representant a l’escola!!!!

Avui dissabte 10 de novembre, l’equip de multiesport, que representa a l’escola Pompeu Fabra, ha participat del partit amistós de bàsquet organitzat pel patronat d’esports, on ha jugat contra l’escola Jesús Maria d’Igualada.

En el transcurs del partit han mostrat el coneixement de les regles i tècniques per jugar al bàsquet, així com també els valors de l’esport que la seva entrenadora, la Laura Baraldés, els hi ha ensenyat als entrenaments: joc en equip, respecte pels altres, esforç i entusiasme.

Encara queden vacants per l’activitat de multiesports, si algú més es vol apuntar, benvingut/da serà. Animeu-vos!