L’alumnat de 4t participa a la Cantata!

El dilluns 14 de març els nens i nenes de les classes Astèrix i Obèlix i el Màgic d’Oz van participar amb altres escoles en la catorzena edició de la Cantata que organitza l’Ajuntament d’Igualada i les escoles municipals d’art, música i teatre, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vilanova del Camí.

Enguany es va interpretar Les Veus Misterioses, una cantata per a cor infantil, narrador, conjunt instrumental i piano. A partir de les cançons i l’ambientació plàstica que van preparar l’alumnat, vam conèixer la història de la Clara i l’Adrià, uns nens que passen les vacances al Pirineu, veuen d’una deu d’aigua que, sense saber-ho, els permet entendre la parla dels animals.

Va ser una experiència molt gratificant i a la vegada emotiva perquè van tenir una sorpresa inesperada ja que l’Agnès, la seva mestra de música durant el primer i segon trimestre, els va venir a veure i va cantar amb ells.

cantata2 cantata-escolar-comes-digualada-7_g IMG_3600 IMG_3684