L’alumnat de 4t inicia el seu projecte!

L’alumnat de 4t ja està en marxa amb el seu projecte d’aula. El tema central és l’univers i a cada grup-classe ja han començat les converses per trobar la seva pregunta guia i el seu producte final.

En quin planeta poden viure els extraterrestres, per què els planetes són rodons, on viurien uns alienígenes… són algunes de les primeres preguntes que han sorgit.

Ara, als tallers de Visual i Plàstica s’han iniciat els primers productes: des d’una maqueta del sistema solar amb materials de pórex i pintura fins a una maqueta gran amb paper maixé.

Segur que aprendrem molt sobre aquest món llunyà però fascinant!