L’alumnat de 2n visita el CRAM

Avui, dia 27 de març, l’alumnat de 2n hem visitat el CRAM (centre de recuperació d’animals marins). Hem pogut veure diferents tortugues marines malaltes, que tenen en aquaris, per a curar-les abans de tornar-les al mar. Moltes d’elles tenen lesions causades per la interacció humana. Lamentablement, a més de les tortugues que estan en recuperació, en el Centre de Recuperació d’Animals Marins també hem vist altres exemplars de tortuga marina que degut a les seves lesions no podran ser reintroduïdes al mar, en considerar-se que no sobreviurien en el medi salvatge. D’aquesta manera, les tortugues passen a ser residents al Centre de Rescat i requereixen d’una atenció específica diària: alimentació, neteja i seguiment mèdic.

També ens han explicat diferents característiques dels taurons i n’hem pogut veure una rèplica. Per últim, hem realitzat un simulacre de rescat per a salvar un dofí ferit a la platja.

Aquesta sortida ens ha ajudat  a reflexionar i conscienciar-nos sobre què podem fer cadascun de nosaltres per cuidar el medi marí.

img_2649 img_2691 img_2698 img_2704 img_2720

1. jesus

que way…..qui tornes a ser nen….jajajajajajajajajajaja…que be que s’ho passen els nostres nens….sempre endevant…..siempre adelente…….i aprenent coses…….