L’alumnat de 2n participa en una gravació!

L’alumnat de 2n ha estat convidat a participar en una gravació on s’han enregistrat cançons que publicarà el curs vinent l’Editorial Barcanova en els seus llibres de P3, P4 i P5. La direcció musical i de les veus ha estat responsabilitat de l’Agnès Miralbell, mestra de música de l’escola. Les gravacions s’ha realitzat a l’estudi de l’Escola de Música Akords d’Igualada durant aquest cap de setmana, 13 i 14 de febrer. La duraad de cada sessió va ser de dues hores en grups de 5/6 nens diferents cada sessió.

Les cançons sortiran publicades el curs vinent i hi constarà el nom de l’Escola i de cada nen/a que hi participi. Gràcies a aquesta col·laboració, l’escola podrà adquirir nou material per a l’àrea de música.

L’experiència ha estat molt gratificant i enriquidora per l’alumnat i ha estat molt ben valorada.

Des del centre es dóna les gràcies a l’Agnès i a totes les famílies per col·laborar en aquest petit projecte!

IMG-20160213-WA0000 IMG-20160213-WA0003 IMG-20160213-WA001031