La Lola Casas visita l’alumnat de 3r!

Avui, 25 de febrer de 2019, l’escriptora Lola Casas ens ha visitat a l’escola. Les classes de 3r hem rebut amb entusiasme a l’autora que tant hem treballat durant aquest segon trimestre.

Lola Casas ens ha explicat amb tot detall els passos a seguir per editar un llibre (il·lustracions, disseny de la tapa, la diferència entre tapa dura i tapa tova, …). Ens ha explicat que la seva inspiració prové de les coses que ens envolten i per això els seus poemes són un recull de les coses de cada dia.

A continuació, els alumnes han preguntat dubtes i curiositats sobre l’autora i hem anomenat els poemes que més ens han agradat. Li hem explicat que estem aprenent de memòria tres poemes que recitarem en diferents espais del poble el dia 21 de març que se celebra el dia mundial de la poesia.

Per acabar la trobada, l’autora ens ha llegit algun poema i ens ha mostrat una petita coreografia del llibre “Música i poemes per a petits monstres” que hem llegit a les aules. En concret, hem escoltat i ballat el poema del Pop gegant .

Estem molt contents de la seva visita i guardarem com a record els llibres que ens ha signat.