Hem aconseguit compost!

El compostatge forma part del projecte d’Escola Verda com a acció medioamibiental de treball al centre.

Aquesta activitat està dirigida per l’alumnat de 5è i el Joan, mestre de l’escola i cap del grup de treball docent d’Escola Verda.

Cada dia, un parell d’alumnes de 5è s’encarreguen de recollir les restes orgàniques (generalment peles de fruita) del menjador de l’escola i abocar-les al compostador que tenim situat al bosquet de l’escola. Amb l’eina corresponent, remenen la matèria orgànica amb l’estructurant (palets de fusta de branques primes de la tala d’arbrat del municipi).

Després de tot un curs escolar, avui han obert el compostador i han obtingut el compost.

Aquest compost l’han distribuït per tot l’hort de l’escola per tal que les plantes creixin i donin més i millors fruits; de fet, des de que aboquem el compost a l’hort, les plantes tenen un molt bon creixement i els fruits són més abundants.

Una experiència mediambiental d’èxit per a una Escola Verda com la nostra!

Felicitats als companys i companyes que ho fan possible!