Formació del professorat: Neuroeducació a l’aula

Cada curs escolar, l’equip docent del centre es forma per tal de millorar les seves habilitats, estratègies i coneixements, i apropar a l’aula, amb el seu alumnat, les darreres novetats en els diferents àmbits de treball.

Aquest curs, el professorat ha participat de la formació en centre “Neuroeducació a l’aula” impartida pel Josep Arregui, dins del Pla de Formació de Zona, coordinat amb el Centre de Recursos de l’Anoia.

Aquesta formació ha aportat coneixement sobre com treballa el cervell d’un alumne per aprendre. Conèixer i fer consciència d’allò que motiva i facilita l’aprenentatge del nostre alumnat i les estratègies i/o propostes que fan millorar el treball de memòria, concentració, interès…. L’aigua per aprendre, els descansos cerebrals, el treball de reflexió a l’aula amb debats, el treball cooperatiu, les activitats per despertar el cervell, els reptes… un munt de propostes per a dur a terme a les nostres aules i millora l’aprenentatge i els resultats del nostre alumnat.

Una molt bona experiència de formació per a tot l’equip de mestres!!!