FESTA DE LA TARDOR a l’escola

Divendres 30 d’octubre vam celebrar la Festa de la Tardor a l’escola.

Un format de festa diferent, adaptat a les actuals indicacions sanitàries i preventives, però que va permetre gaudir de la jornada de Castanyada a les aules.

Al llarg de la setmana, les aules es van omplir de fulles, bolets, animalons, castanyes… una bona decoració plena de color i materials. El divendres, durant el matí o la tarda, es van realitzar els tallers de tardor. Cada nivell va confeccionar un arbre, amb diferents tècniques i formats, per plasmar la tardor. A la tarda, tothom va poder visionar el vídeo conjunt i comunitari de la cançó d’aquest curs. Un vídeo creat amb petites gravacions de cada grup on van interpretar un tros de la cançó “Panellets i castanyes” de Ambaukatunàbia. Aquí teniu el resultat final:

Una festa diferent però sense prendre la nostra essència!!!

BONA CASTANYADA A TOTS I TOTES!!!!