FESTA DE CARNAVAL A L’ESCOLA

La propera setmana començarà a l’escola la FESTA DE CARNAVAL!!!!!

Encara que la situació actual ens ha fet modificar l’organització de la festa no volem perdre aquesta tradició tan arrelada a l’escola. En aquesta ocasió, ho celebrarem de forma interna (alumnat i professorat) i les famílies en podreu gaudir a través de les fotos que penjarem als àlbums de cada classe.

Aquest curs, la festa està dedicada a tots els nens i les nenes, als NOSTRES SUPERHEROIS I SUPERHEROÏNES, per ser tan valents i superar els entrebancs que ens està portant el covid.

Un superheroi/na és aquell nen/a que amb el seu poder interior, ha estat capaç (i que ho continua fent) de superar la situació de pandèmia que estem vivint (confinament, restriccions, mesures de seguretat…) gràcies a la seva valentia i coratge (amb el seu poder emocional de superació) per enfrontar-se a la situació sobrevinguda del SARS-CoV-2.

Començarem el proper DIJOUS 11 DE FEBRER celebrant el DIJOUS LLARDER. Per aquest dia hem organitzat diferents sortides per a cada cicle. Enguany no podrem anar tots i totes junts al mateix indret però ho farem en diferents parcs i places de Vilanova per mantenir els grups estables. La sortida serà al matí. El Rei i la Reina Carnestoltes visitaran a l’alumnat als seus espais.

Durant aquest dies haurem de seguir les consignes dels Reis Carnestoltes: dijous, divendres, dimarts i dimecres. El dimecres caldrà lluir totes les consignes i un antifaç que faran a les aules. Les consignes d’aquest any es poden crear com a manualitat en família (capa, cinturó, símbol al pit, pentinat divertit). Els complements elaborats seran del personatge escollit a l’aula (cada nivell fa el mateix superheroi/na).

Recordeu que DILLUNS 15 DE FEBRER és festa de lliure disposició i no hi haurà escola.

El DIMECRES 17 DE FEBRER farem el comiat dels Reis Carnestoltes amb diferents coreografies telemàtiques i un comiat adaptat dins del recinte de l’escola (l’alumnat de 6è farà una batucada). Hi haurà un detallet per a cada alumne/a. Com sempre, el Vell i la Vella Quaresma donaran per finalitzada la festa. Aquesta activitats NO està oberta a les famílies.

Esperem gaudir d’una setmana de festa i disbauxa en aquests moments que estem vivint!!!