El projecte “Ràdio a l’escola” ja ha començat!

El darrer divendres 16 d’octubre vam donar el tret de sortida al nou projecte “Ràdio a l’Escola”. Una proposta engegada des de l’Assemblea de Delegats/des del centre i promoguda des de les tutories dels diferents cursos de l’escola que va iniciar-se el darrer divendres amb la primera retransmissió en directe.

El grup d’alumnes encarregat per encetar l’esperada activitat va ser “Peter Pan” que van oferir un petit programa radiofònic que va captivar als seus primers oients. No obstant els nervis del directe, la seva incertesa i la inexperiència dels allà presents en aquests temes, va realitzar-se un breu programa on hi va tenir cabuda les felicitats al professorat i alumnat nou i les novetats d’inici de curs a l’escola. Tota una experiència que la resta d’alumnat del centre va gaudir als passadissos del centre o a les seves aules, creant un bon ambient de cohesió i de comunitat molt ben valorat per tot el personal de l’escola. A més, els familiars que es trobaven vora el centre també van poder captar les il·lusions i les ganes dels periodistes de la setmana.

Després d’aquesta primera retransmissió, ja està treballant l’alumnat del grup “Les aventures de Tom Sawyer”, que seran els encarregats de posar-hi veu la propera setmana al programa de Ràdio POMPEU FM, el divendres a les 11.50h.

IMG-20151016-WA0007