El pati: un espai d’oportunitats educatives

Aquest curs continuem amb el projecte El Pati: un espai d’oportunitats educatives amb l’objectiu de dotar a l’espai exterior i de joc de l’escola, de recursos i estratègies per aconseguir estones d’esbarjo educatives i d’aprenentatge.

Actualment, a més de la passera de troncs d’equilibris, les taules de picnic, el joc de pati d’Ed.Infantil, la cuineta, les pissarres exteriors, la caseta, la zona del tippi indi, la setmana del bàsquet, la taula de ping-pong…també tenim una caixa de jocs de pati. Cada dia, a l’hora del pati, disposem d’una caixa amb material de joc de pati perquè l’alumnat pugui compartir amb els seus companys/es i aprenguin jugant.

Al llarg del curs, anirem ampliant, millorant i treballant en aquest projecte!