El “jardinet botànic” de l’escola

A petició de l’equip docent de l’escola, l’Ajuntament de Vilanova del Camí ens ha construït un nou espai de jardinet a l’entrada de l’escola.

Gràcies a l’equip de jardineria de la Brigada municipal, ara podem gaudir d’un “jardinet botànic” amb un bon grapat de diversitat de plantes que formaran part de les activitats del projecte d’Escola Verda de l’Escola.

El grup de treball de mestre d’Escola Verda, s’encarregarà de retolar totes les plantes per aconseguir que l’alumnat del centre conegui la gran diversitat de plantes que tenim al nostre particular “Jardinet botànic”.

Un espai verd renovat per gaudir de la natura i aprendre a respectar-la!