Continuem el treball amb tablets

Aquest curs 2016-2017 hem iniciat el projecte Tablets 2.0 amb l’objectiu de reforçar continguts de les diferents àrees i fomentar la competència digital de l’alumnat. Tot plegat, gràcies al pack de tablets, comprades amb les aportacions de les famílies a l’AMPA de l’escola.

En aquest cas, reforcem el llenguatge escrit a través d’una aplicació que crea còmics ben personalitzats. A més, ja hem treballat amb aplicacions de programació bàsica, lògica, operacions matemàtiques, atenció i concentració…una bona eina, atractiva per a l’alumnat, que facilita l’aprenentatge.