Conte col·laboratiu a 3r

Aquest dimecres 16 de maig al matí, els alumnes de 3r hem anat a Can Papasseit per viure en directe la magistral presentació a càrrec de la contista Rosa Maria Caballol del conte col.lectiu de les Escoles de Vilanova del Cami.

El títol d’aquest any: S.O.S la Terra esta en Perill.

Per fi hem pogut conèixer el nus i el final elaborat per l’Escola Marta Mata i Joan Maragall respectivament. Doncs nosaltres ens va tocar realitzar l’inici.

Al finalitzar l’acte vam rebre un exemplar del llibre per a cada alumne i gaudir d’un esmorzar de germanor amb els nens i nenes de les tres escoles.

Una gran experiència literària compartida!

ÀLBUM DE FOTOS (clica aquí)