Celebració dels Drets del Infants

Avui, dimecres 20 de novembre, tot l’alumnat dels tres centres de Vilanova del Camí, ens hem reunit per reivindicar els Drets dels Infants.

Tres alumnes de cada centre han llegit un manifest davant dels més de 1.000 infants. La Lluna, la Berta i l’Ian han representat la nostra escola en la lectura del manifest. Després, ben organitzats, ens hem col.locat a les 3 figures que representaven tres nens/es de diferents edats, per tal de fer la foto aèria a càrrec del Siscu Moreno (pare de l’escola). Posteriorment, a l’escola, s’han entregat enganxines amb la celebració dels Drets dels Infants que ens ha fet arribar l’Ajuntament. A més, hem comptat amb una pancarta i globus amb paraules relacionades amb els valors.

ÀLBUM DE FOTOGRAFIES (clica aquí)