Cantata 2019: Ple de vida

Dilluns i dimarts de la darrera setmana d’escola abans de les vacances de Nadal, vam organitzar les Cantates tradicionals, sota el títol: Ple de Vida!

En aquesta ocasió, vam oferir una Cantata ben diferent. Una història narrada com les pàgines d’un diari personal, donava pas a les diferents actuacions, que es relacionaven amb les etapes de la vida i les paraules infància, amics, família i vellesa.

Cadascun dels cicles van interpretar poemes, cançons i músiques amb instruments, de la seva etapa de vida corresponent. Des del naixement i l’etapa a l’escola bressol (Ed.Infantil), del pas a l’escola dels grans i els amics (Cicle Inicial), de l’etapa de l’adolescència amb la festa i els amics com a família (Cicle Mitjà), del pas a la família en l’edat adulta (Cicle Superior) i fins a l’etapa de la vellesa on veus el pas de tots els moments viscuts (Equip de mestres).

Una cantata en dues representacions, on van aparèixer picarols, cintes de colors, cors il·luminats, guitarres, carillons, flautes…i el fil de la història representat en dibuixos de llum que es podien visionar.

En finalitzar, com és habitual, el berenar de pastissos fets per les famílies per col·laborar amb la Marató de TV3.

Gràcies a tots i totes per fer-ho possible!

ÀLBUM DE FOTOS I VÍDEOS: CANTATA 2019  PLE DE VIDA