BONES VACANCES A TOTS I TOTES!

Bon dia a tots i totes!

Avui és un dia molt important perquè tanquem un curs escolar ple d’esforços, d’emocions, d’experiències…i sobretot, segurament, el curs més diferent i especial que hem viscut fins ara.

Tot semblava ben estrany aquell dijous 12 de març quan ens demanaven que calia tancar l’escola amb moltes incerteses i sorpresos per la situació que ens anunciaven i que no podíem ni imaginar. Ara, ja han passat 3 mesos d’aquell dia que teníem preparada la motxilla pel següent dia d’escola i que no ens hem tornat a col.locar en aquest curs. Les famílies ens confinàvem a casa, seguint les indicacions de les autoritats sanitàries, els mestres no paràvem de comunicar-nos entre nosaltres per entendre què estava passant i què hauríem de fer a partir de llavors.

A l’espera de les instruccions oficials, us vam avisar a les famílies i van començar una continuïtat del curs escolar ben diferent i inesperada. Apreníem ràpidament a utilitzar el zoom, el meet, el jitsi… Engegàvem els classroom amb més de 200 emails activats nous…Preparàvem activitats competencials, buscàvem vídeos, fèiem gravacions casolanes… Per a vosaltres, les famílies, que us convertíeu en els nous mestres a casa, amb les dificultats que això ha comportat, lligades a la manca de dispositius, a les poques hores perquè treballàveu, a la situació de salut a la família… Una odissea que ja ha acabat.

Estem convençuts que tots i totes; pares, mares, germans, mestres, famílies dels mestres, fills, avis… ens mereixem un trofeu ben gran; però sobretot, vosaltres, els nens i nenes del Pompeu sou els guanyadors/es, els valents/es, els superherois i superheroïnes que heu demostrat als adults la vostra força per superar i guanyar al virus i al confinament que hem patit.

Ara si que posem punt i final a aquest curs tan especial, donant les gràcies a tots i totes:

• Als alumnes per ser tant valents i valentes
  • Als mestres i equip docent pels esforços digitals i horaris descontrolats d’aquests mesos
  • Als pares/mares, avis, tiets, veïns… per ajudar-nos a ensenyar als vostres fills/es.

Ara ens espera un estiu que cal gaudir al màxim de l’aire lliure, de la desconnexió i dels moments amb els que més estimeu, APROFITEU-LO AL MÀXIM!!! Si una cosa ens ha ensenyat aquest maleït virus és a gaudir de les petites coses del dia a dia i de compartir-les amb la família i amics.

Ens retrobem al setembre amb una nova normalitat a l’escola, però sempre, i no podia ser d’una altra manera, amb mans ben netes o mascareta, però AMB LA NOSTRA MANERA DE FER ESCOLA, DE CONVIURE, DE JUGAR I D’APRENDRE PLEGATS ELS UNS DELS ALTRES!!!

Bon estiu a tots i totes i gaudiu molt de les vacances!!!!

ADEUUUUUUUUU!!!!!

L’equip de l’escola us envia aquest missatge…